Edoli

Edoli
@iamedoli
carpe diem
Teşekkürler 2025!
Daha da iyisiyle 2026’da… 💌🪬
2025 Okuma Raporları
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
Saygıyla…
Atatürk
BAŞARDIM!
Bu seneyi de okuduğum kitaplarla gururumla ve sevincimle bitirdim. 2024’te daha da fazla kitap okumak dileğimle!
2023 Okuma Raporları
Şu an okuduğum İlber Ortaylı’nın “Osmanlı’yı Yeniden Keşfetmek” kitabının İlber Hocam tarafından zamanında imzalanmış olması benim için bu okumayı daha da değerli hâle getiriyor.
1000Kitap