Dertlerimi dökecek senin gibi bir arkadaşın, kardeşin iyilik ve cömertliği olmasa neredeyse dert denilen şeyin anlatılabilir, dökülebilir şeylerden olduğunu bilemeyeceğim!
bu kitaba en yakın arkadaşımın önerisiyle başladım, bu yüzden zaten beğenmeme ihtimalim yok diye düşünüyordum fakat ne yalan söyleyim, bu kadarını da beklemiyordum. ben bu kitabı otobüs yolculuğunda bozkırı izleyerek okudum, daha da büyülenerek, daha da bu topraklara aşık olarak… leylim ley dinleyerek… her bir hikaye beni ayrı ayrı etkiledi. hepsinde farklı duygular, farklı hüzünler yaşadım. lütfen okuyun, okutun bu kitabı.:)