" Benim... Benim anlamadığım tek bir şey var... İnsan tüm bunları yaşadıktan sonra nasıl hayatta kalabiliyor? Ertesi sabah uyanıp, dişlerini fırçalayıp, kravatını bağlayabiliyor... Ruhunun her zerresiyle uğruna mücadele ettiği, nefesini tutmaya çalıştığı o insanın çektiklerini gördükten sonra hâlâ nasıl yaşayabiliyor...