Bazı şeyler hayatın demlenmesini engelledi
O yüzden hayat tatlı gelmiyo...
Araba olmadan önce bir kütüphaneye gidip kitap okumak için bir süre yurumen gerekiyordu.( müzik dinlemeden ) Gidiş yolu seni kitaba hazırlıyordu. Dönüş yolu ise okuduklarını kafanda çevirip anlaman için harika bir firsatti..
Şimdi çok kısa sürede bir sürü geçiş yapılıyor, okunan sayfaların arasına telefon ekranı girmemeli.
Okunanlarin, hissedilenlerin demlenmeye ihtiyaci var.. Tat burda..
"Bir matematik problemi ama çozumu için sayfada kucucuk bir yer bırakılmış ..."
Yaşlılık böyle hissettiren birşey mi aceba..?
Yada yaşlanınca bir şeylerin farkına varmak böyle mi hissettirir?
Belkide sorunun cevabı basittir ve bu yüzden küçük bir yer bırakılmıştir cevap için..
Ama bu seferde en basit cevap için bazen sayfalarca düşünmek gerekmez mi..?( Zamanın varsa tabi)
Tek bir satırda kaç pişmanlık telafi edilebilir ki?
Yaza yaza bir dağ yapmaya çalıştım,
İsterim ki saklanayim ardına..
O dağın ardına geçeyim derken düştüm,
Her dağ bir kuyudan çıkarmiş..
Kandirmişim kendimi..