Her gün kötü değildi. Kendisini daha iyi hissetmesi için yapabileceği şeyler vardı. Başka biriymiş gibi davranmak her şeyin daha iyi olmasını sağlıyordu. Kendisi olduğu zaman işler o kadar iyi gitmiyordu. Tıpkı bugün olduğu gibi. Ama şimdi kendisi olmak zorundaydı çünkü izin günüydü ve karnı açtı.
Yazar cahilliğimizin üstünden girmiş altından çıkmış desem yeridir ha diyeceğim o ki bunca bilgiyi bilip prof. olupda göçen var bilmeden göçüp gidende elde ne var muamma bunca antik kuntik bilgiyle belki ama oda belki üniversite sınavında bir soruya denk gelip de çözebilirsen ne ala! valla bilemem yani özetle bunca ansiklopedik bilgiyle benim başım ağrıdı arkadaş beyin denen illet zaten çok yüklenmeye gelen bir organ değil siliyor temizliyor gıcır gıcır ediyor içini dışını sonra nemi oluyor okuduğunla bildiğini sandığınla ve hayal meyal hatırladığın bilgilerle ve cahilliğinle kalakalıyorsun yani...
Okudum okumalara doyamadım gibi bir kelam etmeyeceğim tabi ki sadece dinledim ve iyi ki dinlemişim de diyemeyeceğim tabi ki ama güzel bir konusu ve kurgusu vardı sonu saçma diyemeyeceğim bir şekilde küt diye havada asılı kalsa da ne yaptım yine hüzünlü bir şekilde bitirdim iyi de oldu , iyi geldi Türkiye standartlarında her kulun başına çok net gelebilecek olaylardan esintilerle ilerledi şahanemiydi tabi ki de değildi ben sonu güzel biten romanları seviyorum orası barizdi.