Uzunca bir süre sessizce oturdum. Endişelenmeye başlamıştım. Kendimi bir çocuk kitabında deliğe düşen biri gibi hissediyordum. Kendimi her şeyin farklı ve garip olduğu yabancı bir dünyada bulan biri gibi. Alice Harikalar Diyarı'nda gibi. O bir deliğe mi düşmüştü? YA da bir Greyhound otobüsünden yanlış yerde mi inmişti?