Çok önce yaşanmış bir olaydan bahsetmeye başlayınca her şeyin tekrar yüzeye çıktığını hissedebiliyorsunuz. Bir çiçek gibi açılıyor. Sanırım bu iyi bir şey de olabilir , kötü de.
'' Kimdi o ? '' diye sordu Finlay üçüncü kez.
Yüzüne baktım. Baker haklıydı. Durum garipleşmişti. Hem de çok. Cinayet çılgınlığı yeterince kötüdür. Cinayet işlendikten sonraki çılgınlıksa daha da kötüdür. Birkaç kez buna şahit olmuştum. Tekrar şahit olmak istemiyordum. Yine de bunu bana anlatma biçimleri hiçbir anlam ifade etmiyordu.