Kötü babanın kötü oğlu...
Yine John Verdon şaşırtan bir sonla beni şaşırtmadı...
Her romanı gibi bunu da keyifle ve heyecanla okudum...
Polisiye sevenler için..
Bir adamın fakir, sıradan bir hayatı varken tanıştığı bir kişi sayesinde kendini farklı bir dünya da bulması, enstitünün kurulma aşamaları ve sonrasında yaşananlar.
Ben çok sevemedim...