Birkaç milyon yıl sonraya bakabilsek , Belki de ergen genomumuzun daha olgun bir denge haline evrildiğini ve böylece hastalıktan çok daha iyi bir korunma sağladığını göreceğiz. Bu noktaya ulaşıncaya değin ise kazandığından çok kaybeden bir sistemle idare etmek durumundayız. Unutmayalım ki bu sistem her şeyden önce, insanlık halinin ölçüsüz ve cömert çeşitliliğinin de yaratıcısıdırdır.