Kendimi içinde bulduğum ve bir şekilde kendi yaşamımla benzeştirme meyiline girdiğim bu kitap ortalama herkesin içini bir parça burkabilecek mahiyette. Yazar, okurken yaşatan üslubuyla hem nefes aldırıyor hemde sürüklüyor.
Yaşamak, tabiatın en küçük kımıldanışlarını sezerek, hayatın sarsılmaz bir mantık ile akıp gidişimi seyrederek yaşamak; herkesten daha çok, daha kuvvetli yaşadığını, bir âna bir ömür kadar çok hayat doldurduğunu bilerek yaşamak.