Yazar, toplumun ve dolaylı olarak ülkenin gelişimi için nelerin gerektiğini gayet izahatli bir biçimde kaleme almış. İçirisinde, neden-sonuç ilişkisi ile kendi toplumumuz ve coğrafyamızla bağdaştıracağımız olaylar mevcut. Bence kendi adımıza da dersler çıkarıp hayatımıza yansıtmamızı gerektiren şeyler anlatılıyor. Herkesin okuması gerektiği bir kitap olduğunu düşünüyorum.