Siz Aşktan N’anlarsınız Bayım
Çok şey öğrendim geçen üç yıl boyunca
Alt katında uyumayı bir ranza’nın
Üst katında çocukluğum...
Kağıttan gemiler yaptım kalbimden
Ki hiçbiri karşıya ulaşmazdı.
Aşk diyorsunuz,
Limani olanın aşkı olmaz ki bayım!
Allah’la samimi oldum geçen üç yıl boyunca
Hav dökülmüş yerlerine yüzümün
Büyük bir aşk yamadım
Hayır
Yüzüme nur inmedi, yüzüm nura indi bayım.
Gözyaşlarım bitse tesbih tanelerim vardı
Tesbih tanelerim bitse göz yaşlarım...
Saydım, insanın dokuz tane yalnızlığı
vardı.
Aşk diyorsunuz ya
Ben istemenin Allah’ını bilirim bayım
Çok şey öğrendim geçen üç yıl boyunca
Balkona yorgun çamaşırlar asmayı
Ki uçlarından çile damlardı.
Güneşte nane kurutmayı
Ben acılarımın başını
Ev içim telaşlarla okşadım bayım.
Bazı hikâyeler tam tahmin ettiğin gibi ilerler. Bazılarıysa son sayfada tüm bildiklerini sorgulatır. 🤯
Ters köşeleri seviyorsan, seni sonuna kadar merakta bırakacak 3 kitap önerisini keşfetmeye hazır ol!
Ismarlama aşklara tahammülüm yok artık
Ya beni adam gibi sev ya da çek git yolumdan.
Bir gülüş bir salınışsa tek verebildiğin, istemez.
Tutku isterim ve delice sevmek!
Bi coştumu dur durak bilmez bu yürek.
Yüreğini isterim, yürek ister benle sevişmek
Ya adam gibi ya da çek git!
Her gün biraz daha zorlaşarak çıldırtmaksa niyetin
Ama seviyorsan yeter ki; ki zaten yüreği ortaya koyduk,
Tamam o zaman.
Ben bi deli çocuğum, ama ısmarlama aşklara tahammülüm yok artık.
Ya adam gibi ya da çek git...
"Bir yolun ortasındayım. Sağım sessizlik, solum boşluk.
Arkamda bıraktıklarım mı yordu beni yoksa önümde belirsiz kalanlar mı bilmiyorum.
Ama içimde hep bir ‘biraz daha dayan’ sesi var.
Durmak istiyorum bazen, sadece durup nefes almak.
Kimse bir şey sormasın. Kimse benden bir şey beklemesin.
Ama hayat beklemiyor işte. Hep yürümemi istiyor. Hep güçlü olmamı.
Ve ben hala yürüyorum. Çünkü durursam dağılırım diye korkuyorum.."