Bazı hikâyeler tam tahmin ettiğin gibi ilerler. Bazılarıysa son sayfada tüm bildiklerini sorgulatır. 🤯
Ters köşeleri seviyorsan, seni sonuna kadar merakta bırakacak 3 kitap önerisini keşfetmeye hazır ol!
"Sabrederek yaşamak zorunda olduğum bir hayat kayıyor ellerimden. Hiç mi uyandığıma değer bir gün geçmez bu dünyada."
Şu gencecik dönemim de Ziyan ettim yıllarımı.
Neyse;
Hiç sevenim olmamıştı sadece ben seviyor zannetdiyordum, gülüşüme, mutluluğuma hiç rastlamadım bilmiyorum belkide mutlu olmayı hiç hakketmemişimdir. Her insan mutlu olmazdı bu dünyada mutlu gibi görünenler gerçekten mutlu muydu? Çok isterdim mesela beni birinin anlamasını bir şeyler söylemeden bile "ben seni anlıyorum" diğip kafamı dizlerine yaşlanmasını, belki de mutluluk bu değildi, ya da ne bileyim ben düşünmeden güzel şeyler yapması, tek konuştuğu kişi olmam.. ya da her mesajında sevgi dolu sözleri ile iyi geceler demesi.. neyse öyle işte.