📚🔔 Tatil zili çaldı!
Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞
Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖
Adam hiç unutmamış kendine yapılanları. Kendi yaptıklarını da aşağılığını da unutmamış, unutamamış. Kadın biraz başka türlü, hep almaya çalışırken, kendine akılsızca güvenmiş. Haksızlık saymış başına gelenleri. Hep beklemiş cennete girmeyi.
Bu defteri bu gün satın aldım. Artık Sevin olmadığına göre ve başka kimseyle konuşmak istemediğime göre, Bu defter kaydetsin beni;dert ortağım olsun. “ Kimseye söyleyemeden , içimde kaldı, kayboldu,”dediğim düşüncelerin , duyguların aynası olsun.Kimse dinlemiyorsa beni-yada istediğim gibi dinlemiyorsa -günlük tutmaktan başka çare kalmıyor .Canım insanlar ! Sonunda bana bunuda yaptınız.