En başta merak uyandıran bir kitaptı. Danes' ın çöle gidişi, orada olanlar cidden heyecan vericiydi. Her an bir şey olacak gibiydi. Son sayfalara vardığımda ise yazar bende hayal kırıklığı bıraktı. Ondan daha güzel şeyler beklerdim çünkü Kafes kitabı çok güzeldi. Hiçbir zaman bir kitabı başka bir kitapla kıyaslamayı sevmemişimdir. Bu yüzden kitabı yazarın ilk kitabı gibi kıyaslayacağım. Eğer böyle düşünürsek kitap güzeldi. Son kısım için daha farklı şeyler düşünüp, devam kitabı yazabilirdi. Böyle daha güzel olurdu.