KİTAPHANEM

KİTAPHANEM
@ibrahimkaplan
Okur ve yazar
"Çok okuyan mı bilir, çok gezen mi?" diye sorarlar ya hep. Kesinlikle gezerek okuyanlar bilir hatta onlara kasırgadan kurtulmuş bilgeler diyebiliriz.
Sayfa 134 - Destek Yayınevi·Kitabı okudu
Edebiyat
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
İnsan zamanını durdurmak istediği yere aittir.
Sayfa 75 - Destek Yayınevi·Kitabı okudu
Edebiyat
7/10
·160 syf.··
Beğendi
·
2022 3. kitabı
·
74 günde okudu
·
Okunma: 10 Nisan 2022 04:59
Kitap çok satanlarda olduğu için merak ettim ve okumak istedim. Sürekli klasik edebiyat okuduktan sonra güncel edebiyattan bir kitap okumak insana farklı geliyor tabiki. Kitabın konusu çok güzel. Kader mahkûmu bir kadının hapishanede yaşadıkları ve uyuşturucu bağımlılığı okuyucuya çok güzel aktarılmış. Hasret isimli bu kadının gördüğü şiddet ve bu şiddeti normallestirmesi ise içler acısı bir durum. Günümüzde de böyle insanların olabileceğini düşünmek kitabı okurken içimi cız ettirdi. Alışkanlık haline gelen şiddet zamanla bazı insanlar için normalleşebiliyor demek ki. Bu akılalmaz bir şey. Hasret'in bu durumdan kurtulmasını isteyen Psikolog Efe elinden geleni yapmaya çalışıyor. Hasret'in hikayesi onu fazlasıyla etkilemiştir çünkü. Diğer mahkumlardan ayrı tutuyor Hasret'i. Onun geçmişi hakkında bir çok araştırma yapıyor ve Hasret'in yıllar önce doğurduğu çocuğun sağ olup olmadığını öğrenmek için büyük bir çaba gösteriyor. Kitabın bundan sonrası ise sizin okumanızla anlaşılacak, heyecanı kaçmasın. :) Yazarın uslûbuna gelecek olursak, bir kelimeyi birden fazla tekrar etmesi benim dikkatimi çekti. Bu durum kitabı okurken sizi biraz sıkabiliyor. Ama Kitabın sonunu merak ettiğim için bu soruna aldırış etmedim. Kitabın sonuna gelecek olursak, çok hızlı bitirilmiş gibi geldi bana. En azından sonlara doğru bir gizem ve heyecan yaratabilirdi yazar. Pat diye olayın arkasındaki gizem ortaya çıkınca büyük bir his vermedi bende. Bu bakımdan sonu amatörce geldi bana. Ama konusu için okumaya değer bir kitap diye düşünüyorum. Bu kitabı okuduysanız sizin de yorumunuzu aşağıdaki yorumlar kısmına bekliyorum. İyi okumalar dilerim.
Edebiyat
Yanlış Hayat Doğru YaşanmazEthem Emin Nemutlu · Olimpos Yayınları · 20212,155 okunma
Vedalaşanların birbirlerine sarılırken sanki birbirlerine durdurmaya çalıştıklarını hissediyorum. "Güle güle git" derken bile "Keşke kalsan" diye yalvaran sessiz çığlıkları işitiyorum. Titreyen dudaklardaki endişeyi okuyorum "Ya dönmezsen?" değil de "Ya unutursan beni?" korkusu...
Sayfa 43 - Destek Yayınevi·Kitabı okudu
Edebiyat
Yalnız çıktığınız yolculuklar zordur. Ama yalnızlığınıza eşlik edecek insan bulmak daha da zordur. Çok az kişiyle hem birlikte hem yalnız kalabilir insan...
Sayfa 42 - Destek Yayınevi·Kitabı okudu
Edebiyat