...Yani kimsesizlik , kimsenin tekelinde değildir: Kâinat ve tarihin bekleme salonunda biraz soluklanıyoruz, çoğunlukla da adımız anonslanmadan kâinat ve tarihe gömülüyoruz..
Tanrı biz kullarından ne istiyor? Tanrının istediği iyilik mı yoksa iyiliği seçebilme şansına sahip olabilmek mı? Kötülüğü seçen biri gerçekte iyiliğe zorlanan birinden daha mı geçerli Tanrı'nın gözünde? Zor sorular bunlar küçük..