⁶¹ Beş yüz yıl sonra dünyada hâlâ insanların var olması, bu satırları bir şekilde okumaları ve "zavallı, pek yanılmış" demeleri, gerçekten muhteşem olurdu ama bunların hepsi (insanın bu haliyle var olabilme ihtimali dahil olmak üzere) pek düşük bir ihtimal gibi görünüyor...
İnsanı anlamak, insanın mahiyetini kavramak en büyük derdimiz olmaya devam edecek.