senaa

senaa

, bir kitap okudu
10/10
·690 syf.·
Beğendi
·
15 günde okudu
·
2022 12. kitabı
·
J. K. Rowling
9.5/10 · 28,8bin okunma
Etimoloji Defteri
Mücellit Nedir ?
Eğilip kulağıma fısıldadı: "Sen gerçek bir mucizesin, Auggie. Bir mucize.
Sayfa 329·Kitabı okudu
8/10
·672 syf.··
Beğendi
·
2022 9. kitabı
·
17 günde okudu
·
Okunma: 17 Nisan 2022 16:25
!Bu bi Sina'cı yorumudur! Nova ile burçlarımız ve yükselenimiz aynı!! Karakterlerde kendimden bir şey bulunca çok mutlu oluyorum:)) Kitap genel olarak güzeldi. Sevdiğim karakterler oldu sevmediklerim oldu. Ama çoğu kişinin dediği gibi etkisinden çıkamamak gibi bir şey olmadı bende. Kitap bittikten sonra gayet güzel oturdum ve boş boş durdum. Son beni çok etkilemedi. N. G. Kabal, çok fazla satır arası gidiş geliş yapmıştı ve bu sanki gözümüzü boyamak gibi bir şey. Her kelimede de satır başı yapmazsın di mi? Onun dışında kurgu çok güzel. Sarayın içinde dönen entrikalar çok güzel. Kitap kendini okutturuyor. Ama bir tek ben de mi öyle oldu bilmiyorum ama bazen olaydan kopuyorum nerede olduğumuzu neden burada olduğumuzu ne yaptığımızı bir türlü anlayamıyorum. Sadece ben de de öyle olmuş olabilir... Arın'dan ve Daren'den nefret ediyorum. Amon zaten... Benim favorim Sina ve her zaman öyle kalacak... -her zaman biraz yanlış oldu duuszhdfdhhxh- Abartıldığı kadar var mı? Eh işte... Görüşmek üzere :)))))
Fantastik
Lordlar ve Vari̇slerN. G. Kabal · Martı Yayınları · 202110,3bin okunma
9/10
·416 syf.··
Beğendi
·
2022 11. kitabı
·
7 günde okudu
·
Okunma: 24 Nisan 2022 00:00
Kitabın vermek istediği mesaj çok güzel. İzlediğimiz, takip ettiğimiz vb. kişilerin gerçek yüzüne tanık oluyoruz bu kitapta. Kulaklarınıza fısıldanan her şeyi yapmak zorunda olduğunuzu düşünsenize... ______________________________________________________________________ Kitap çok güzeldi ancak yarım kalmış gibiydi. Cevabını alamadığımız çok şey oldu. Ama Zeynep Sey'in kalemiyle ilk defa bu kitapta tanıştım ve gayet sade akıcı bir dili olduğunu düşünüyorum. ______________________________________________________________________ Karakterler hakkındaki Düşüncelerim: -Spoiler- Erkin: Bu çocuk aşırı tatlı sempatikti ama bence bu bizi sırtımızdan bıçaklayacak. Lidya: Eva'nın Bff'i. Favori karakterlerim arasında. İzel: Bir karakterden bu kadar nefret edebilirdim. Cidden nefret kustum. İzel burnun bu kadar havada olmasın lütfen. Ayrıca o Celal denen adamla ne ara sevgili oldun sen? Kaan: Soğuğun teki. Ben bu çocuğa hiç ısınamadım. Atlas: Gıcık. Sevmedim bu adamı. İyi birisi olabilir ama ben sevmedim. Aral: Kibirlinin teki. Eva çok zevksiz. Alara: İyi birisi değil. Derin: Benim favori karakterim. Ve ayrıca bana benzeyen çok yanı var, sessiz sakinleştirici ve halden anlayan. Bu kadar... Güzel bir genç kurgu kitabıydı... "Yıldızlar ölürken dilek tutulmaz,"
Gençlik/Aşk
Kazanırsak Kaybederi̇z : ÇevrimiçiZeynep Sey · Martı Yayınları · 20211,570 okunma