Ben uygulamayı aktif olarak kullanmıyorum. Bu yüzden yorum yapmak belki bana düşmez ama bence video ya da fotoğrafa da gerek yok. Zaten tüm dünya bizi görsellerin videoların yani hızlı zahmetsiz verinin içinde boğuyor. Hala birşeyler okuyabilen insanlar toplanıyor buraya okumanın anlamanın düşünmenin yavaş hızında olmalı böyle bir uygulama diye düşünüyorum.