Bu kadarını sen de istemezdin elbette ama arkanda açılan boşluk o kadar derin oldu ki Sultanım, bugün senin direniş ruhuna, vizyonuna, felsefene, Hz. Peygamber'e (sav) duyduğun sevgiye, vatanseverliğine yeniden sarılmak ihtiyacını hissediyor insanlar. Arkandan gelenler bir boşluğa düştüler, daha doğrusu, düşürüldüler.
Harika bir kitap ve aşk ile yazılmış.. Duygu yoğunluğu çok.. Özellikle giriş sunumu ve altı ok şirimsi akıcı çok etkileyici bir üslub.. Abdülhamid Han'ı olabildiğince güzel anlatmış.. İnternette diğer bazı sitelerde bırakılan bir kaç ağır eleştiri var ve delilsiz tamamen kendi kurgusudur diye karalama yapanlara bir kaç sözüm var.. Tüm dünya siyasi tarihinin şehadetiyle delillerin burnunuza kadar sokulmasına rağmen görmemek için gözlerinizi sıkı sıkı kapatan sizlersiniz. Abdülhamit Han'ı kabullenemiyorsunuz. Konumuz bu kitapsa benim gibi beğenenlerin sayısı oldukça fazla... Şiddetle tavsiye ederim mutlaka okumalısınız...