Emmanuel schmitt ilk defa okuduğum bir yazar ve bu zamana kadar bu kadar güzel şiirsel bir roman okumadığımı belirtmek istiyorum . Kitabı okurken çok güzel öğütlerle karşı karşıya kaldım . 70 sf lık bir kitap olmasına rağmen insanı etkisinden çıkaramayacağı kitaplardan bir tanesi bence . Romanda hem düşündürüp hem de analiz yapmanı sağlayan, Filozoflardan alıntı yaparak üstüne çoook şeyler düşünebileceğin öğütlerle karşı karşıya kalabileceğin ve sonunda vay be dedirtecek bir kitap . Kısa olması beni mutlu etti . Bitirince boş bir kitap okumamış olmanın verdiği mutlulukta cabası