SPOILER İÇERİR
*
Bu kitap hakkında söyleyeceklerime nerden başlamalıyım bilmiyorum. Şaşırtıcılığın, sürükleyiciliğin dibine vuran bir kitap.
Kitabı okurken durup "Neden?" diye düşündüğüm çok yer vardı. Bununla birlikte en çok Ahmet'in intiharını düşündüm. Ahmet'in yaşadığı bunca şeyden sonra hayatına dahil ettiği gazeteci kıza bir duygu hissedebilmesi, belki de kendisinin bunu hayatında son kez öpüşürken fark etmesi, kız gittikten sonra "sevgilide" intihar etmesi...
Arzu'nun, Muharrem'e olan şefkatinin bedelini canıyla ödemesi.
Ludmilla'nın aşkından yaptığı kötülük,
Ahmet'in o zindanda can çekişirken korktuğu şeyin Olga'yı unutmak olması...
Ona yaptıklarına rağmen Ludmilla'yı bulduğunda Olga'nın yerini söylemesi için ona yalvarması..
Kemal'in, Arzu'nun onu aldattığını bile bile devam etmesi, hatta aldattığı erkeklerle görüşmek istemesi ve Kemal'in yaptığı aşk tasviri gerçekten mükemmeldi.
Bu kitabı sindirmem uzun zaman alabilir.