Kitabı bitirmem benim için fazla uzun sürdü, hatta bir ara bırakıp başka kitap okuduktan sonra devam ettim. Çünkü özellikle kitapta geçen karakterlerin isimleri başta olmak üzere çok fazla kafamı karıştıran şey vardı ve okumakta zorlandım. Kitap hakkındaki düşüncelerime gelirsek: kitaptaki olaylar çok çarpıcıydı. Karakterleri tek tek ele aldığımızda hepsinin farklı bir kişiliği ve öyküsü vardı ve insanlığın karanlık yüzleri çok güzel işlenmişti. Muz İşçileri Katliamı gibi birçok yaşanmış öğreti içeren bir kitaptı. Benim kendime en yakın hissettiğim karakter ise Reneta (Meme) oldu. Okuyacak arkadaşlara bol şans diliyorum.
Yüzyıllık YalnızlıkGabriel Garcia Marquez · Can Yayınları · 202546,6bin okunma
"Ömrünü zehir eden inatçılığı yine herkesin sandığı gibi kötü yürekliliğinden değildi de sınırsız bir sevgi ile aşılmaz bir korku arasındaki ölümcül çatışmanın sonucuydu."