Tanrı "öldürme" dedi insanlara, insanlarsa Tanrı için öldürdü. Nefreti yoktu kimseye ama Tanrı'ya kızgındı bunun için. İstemiyordu sadece yorum yapan bir Tanrı, gönlünden geçen, bu dünyadaki şeytanın, peygamberlerinin sonsuz bir zindana atılmasıydı sadece.
"Ne o, yine kedilerine mi oynuyorsun?" dedim.
Sessiz kaldı. Sessizliğini çok kısa bir süre için elindeki mamalar bitene kadar korudu ve ardından dönüp:
"Onlar benim kedim değil, ben onların insanlarıyım." dedi.