idris özalp

idris özalp
@idris34
insan acı duyarak da mutlu olabilir
Hepimiz çocukluğumuzu yitirmiştik. Hepimiz büyüktük, büyük ve hüzünlü
Reklam
Gökyüzüne gitmek istiyordum ve yaşayanlar oraya gidemezdi...
Birini sevmeyi bıraktığında,içinde ölmeye başlar .
Onu düşünmekten kendimi alamıyorum.simdi acısını ne olduğunu gerçekten bilmiyorum.ayağınıbir cam parçasıyla kesmek ve eczanede dikiş attırmak değil bu. Acı, insanın birlikte ölmesi gereken şeydi. Kollarında başka en ufak güç bırakmayan, yastıkta kafayı bir yandan öbür yana çevirme cesaretini bile yok eden şeydir...
Reklam