idris özalp

idris özalp
@idris34
insan acı duyarak da mutlu olabilir
Derler ki : insan cehennemi gördükten sonra cennette mutlu olmaz...
Reklam
Kedi ve feneri sevenle net direk evlenirim kim olduğu önemli değil znndn.
Mabel matiz, çağan şengül ve ayca özefe dinleyen birine net nikah basılır kim olursa olsun...:)
Altını çizdiğim bir kitabı birine verirken çekinirim Sanki yaralarımı teslim ediyormuş gibi,sanki "bak benim buralarım çok ağrıyor" der gibi...
Duygu ve Düşünce
"Her acı kötü sanma. iyileşmek de acıtır