idris özalp

idris özalp
@idris34
insan acı duyarak da mutlu olabilir
Tüm insanlar aynıdır. Kendileri bir bir başkasının cebinden alırken yüzleri aynıdır,gülümserler,ama kaybetme sırası onlara geldiğinde yaştaymış gibi ağlarlar
Reklam
Onu gömmek zorundayım ama ondan ayrılamıyordum
Düşünmekten yüreğim öyle acımıştı ki, ağlayamadım bile
Bu kadar acı çekmemin nedenini yoksulluk olduğunu düşünürdüm. Aslında yüreğimde sadece babamin acısı vardı.
Her gün yorgunluktan ölene kadar çalışınca, başka şeyler için endişe edecek vaktiniz kalmıyor.
Alıntı