İçimde gömülü o kadar çok cehennem ve Araf var ki oysa hayata aykırı bir iş yaptığımı gören olmuş mu....
benim gibi sakin, huzurlu bir adamın?
Portekizce yazmıyorum. Ben kendimce yazıyorum.
İçimdeki kapıları ansızın kapattığım olur, yoksa bir takım duygular kaçıp su yüzüne çıkabilir. Geçtikleri yollardaki tinsel eşyayı kaldırırım, duygularda iz bırakmasın diye.
Eğrisiyle doğrusuyla hesaplandığında , dünden ne kaldıysa, yarından ne kalacaksa bu günden geriye de o kalır: hep aynı olmaya, hep bir başkası olmaya duyulan doymak bilmez, sonsuz arzu.