idil

idil
@idyllle
books will calm your soul
“Onu öpüverdim.Perondakiler bize bakıyordu,ama artık böyle şeyler beni rahatsız etmiyordu.Yaşıyorduk işte,o ve ben.Ve düşünmemiz gereken tek şey yaşamı sürdürmek olmalıydı.”
Sayfa 373·Kitabı okudu
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
“Olaylar doğal akışına bırakıldığında,zaten gitmeleri gereken yere giderler.”
Sayfa 345·Kitabı okudu
“Ama aşk böyledir.İnsan sevince,kendini bu sevgiye bırakması doğaldır.Ben buna inanıyorum.Bu içtenliğinde bir gereği.”
Sayfa 344·Kitabı okudu
“İçimde bir yerlerde,onun için ayırdığım geniş,açık,dokunulmamış bölge hala sadece ona aitti.Bir yeri ayırmış,saklı tutmuştum,hiç ilişmeden.”
Sayfa 343·Kitabı okudu
“Geçirdiğim günden dolayı pişmanlık duymuyordum ve günümü yeni baştan yaşayacak olsam tıpkısı tıpkısına aynı şeyleri yapardım.”
Sayfa 342·Kitabı okudu