idil

idil
@idyllle
“Oysa hayat kendisine sitem edenleri sevmez.Onu sevenleri sever.”
Duygu ve Düşünce
📚🔔 Tatil zili çaldı! Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞 Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖
“Oysa mutluluk bizim içimizdedir.Biz mutlu olmaya hazır değilsek kimse bizi mutlu edemez ve çocuklar gibi hep birileri onunla ilgilensin,onu mutlu etsin diye bekleyen kadınları da kimse pek sevmez.”
İnsan ve Duygular
“Hayatımıza bir anlam yüklemek, o anlamı arayıp bulmak bizlere düşer.”
İnsan ve Duygular
“Kadınlar açlıktan değil ama sevgisizlikten ölebilirler.”
İnsan ve Duygular
“Kadın denen varlık işte bu kadar narin bir çiçek.Dedim içimden.Suyunu,güneşini eksik etmezseniz bile,onu sevmez,onu görmez,ona değerli olduğunu hissettirmezseniz soluveriyor.”
İnsan ve Duygular