“Beni anlamıyorlar,ben ormanda yaşamayı yeğliyorum,mutlu oluyorum ormanda,yalnızlığım içinde bu durumum kimseye zarar vermiyor ama başkalarıyla birlikteyken bütün gücümü olmam gereken insana dönüşmek için çaba göstermeye kullanıyorum.”
“Sen benimsin,yüreğim içimde bütün gün hiç ses çıkarmadan durup bekliyor ve seni düşünüyor.Sen yeryüzünün en güzel kızısın ve ben seni öptüm.Seni öptüğüm aklıma geldiğinde bile mutluluktan ağlıyorum.”