If reading is our way to get to know the world, then writing is a way for the world to know us..
Okumak dünyayı tanımanın yoluysa, yazmak da dünyanın bizi tanımasının bir yoludur..
طوكون طو قماغنه ادب ايله
باب خدادر بو
بكله أشيگنده صبر ايله
خانهء خدادر بو
İsterken, edep ile istemeli, boynunu bükmeli, acziyetini hissetmeli ve itiraf etmelidir. Ve sabır ile beklemelidir zira hakkımızda neyin hayırlı olduğunu O bilir, biz bilmeyiz. Verir ise bir hayır vermezse bin hayır bilmelidir.
Bazı hikâyeler tam tahmin ettiğin gibi ilerler. Bazılarıysa son sayfada tüm bildiklerini sorgulatır. 🤯
Ters köşeleri seviyorsan, seni sonuna kadar merakta bırakacak 3 kitap önerisini keşfetmeye hazır ol!
Ne zillettir istemek, fâniden
Ne İzzettir istemek, El- Vâli(cc)den
Fani olandan istemek, zillettir. Her şeye gücü yeten El Vâli(cc)den istemek ise azizliktir, İzzettir ve hatta ibadettir.