ihdytklnc

ihdytklnc
@ihdytklnc
“Sen öğleden sonra dört'te geleceksen, ben saat üç'te mutlu olmaya başlarım. "
Reklam
"Bir kış sabretmişsin de tam çiçek açacakken dolu vurmuş gibi oluyor bazen hayat."