Çok güzel bir kitap. Düşüncelerim bu kitaptakilerle neredeyse birebir aynı. Düşük puan verenlerin incelemelerine bakınca da hepsinin kitapta kastedileni neredeyse anlayamadığını görüyorum. Anlayanlar hak edilen puanı vermişler zaten.
Kitabın içeriğine gelecek olursak da şunu söyleyebilirim ki bu kadın ne sanılabileceği gibi "cinsiyetçi" ne de "ayrımcı". Bu kadının erkeklerden nefret ederek tek yaptığı şey bunca zamandır zarar gören kadınlar için sanki tüm olaylar kendisine yapılmışçasına karşılık vermek. Ki verdiği karşılık da yine -misandrist olup bunu savunmasına rağmen- erkekler ölsün demek değil, sadece nefret etmek. Dünyada bunun kadar da doğal bir tepki olamaz. Erkekler kadınlardan nefret ettiğinde bu kadınların canına mâl olurken, bu yazarın ve genel olarak ben de dahil kadınlar erkeklerden nefret ettiğinde erkeklerin sadece egoları zarar görüyor. Bu sebeple kadının yani yazarın bu kitapta ortaya koyduğu çoğu düşünceyi ve yargıyı doğru buluyorum ve destekliyorum çünkü hiçbir kadın bir erkeğin egosu için onu, diğer kadınlara yapılan kötü şeylere rağmen, sevmek zorunda değil ve sevmemeli de.