Eminim ki, her bir kitabın bizlere dokunduğu bir tarafı vardır. Öğreten, hissettiren ve bazen de ışık olan..
Şimdiye kadar okuduğum eşsiz kitaplar arasında bu kitabın yeri bende her zaman ayrı olacak. Hayatımın bu noktasında, hikayeme bu kadar benzeyen bir kitap daha olamazdı.. Altına çizdiğim yüzlerce cümle.. Her birinde bizlere kendimizi hatırlatan, gerçek sevgiyi ve korkusuzca yaşamayı, bir olduğumuzu ve düşüncelerin hayatımıza olan etkisini ve daha niceleri.
Ve umarım ki, hayatını otomatik olarak yaşayan, huzur ve mutluluğu dışarda arayan ve kendini bulmak isteyen kişiler bu kitaba rastlar..