Millet olarak acilen "demokratik konuşma kültürü" ne kavuşmamız, yanlış/farklı bulduğumuz ideolojilerin mensuplarıyla, serinkanlı ve dostça konuşmayı öğrenmemiz gerekiyor.
"Çıkalım ve daha efendi insanlar olalım, daha ahlaklı insanlar olalım, birbirimize daha fazla saygı duyalım, sürtüşme noktalarını en aza indirerek aramızda bir konuşma kültürü geliştirelim." demiyor da o zehirli dil tarikatının müntesipleri; bölüyor, ayırıyor, tahkir ediyor .
Diğerini alçaltarak kendini yükseltiyor.