Büşra

Büşra
@ik_ra
Ne içindeyim zamanın ne de büsbütün dışında
Erkenciyiz
Sabah uyandığımda alarmın çalmasına daha 2 saatin olduğunu gördüm, sevinçten uyuyamadım 。◕‿◕。
Felsefe-Düşünce
Büşra
:)
Tatil planı hazırsa sıra okuma listenizde!
Bu yaz yanınızdan ayırmak istemeyeceğiniz kitapları sizin için bir araya getirdik. 💬 Siz olsanız bu listeden hangisiyle başlardınız?
"Zamanların en iyisiydi,zamanların en kötüsüydü. Hem akıl çağıydı,hem de aptallık. Hem inanç devriydi,hem de kuşku. Aydınlık mevsimiydi,karanlık mevsimiydi. Umudun baharı,umutsuzluğun kışıydı. Hem her şeyimiz vardı,hem de hiçbir şeyimiz yoktu. Hepimiz ya doğruca cennete gidecektik ya da tam öteki yana. Lafın kısası,şimdikine öylesine yakın bir dönemdi ki,kimi yaygaracı otoriteler bu dönemin,iyi ya da kötü fark etmez,sadece 'daha' sözcüğü kullanılarak diğerleriyle karşılaştırılabileceğini iddia ederdi."
Sayfa 175 - Tezat tesellisi·Kitabı okudu
Rüveyda isimli okura yanıt verildi
Büşra
Üstelik bu uygulamayı da basima bela eden melal yüzünden de gecikiyor okumalarım hem okuyup hem yazmak:)
"Zamanların en iyisiydi,zamanların en kötüsüydü. Hem akıl çağıydı,hem de aptallık. Hem inanç devriydi,hem de kuşku. Aydınlık mevsimiydi,karanlık mevsimiydi. Umudun baharı,umutsuzluğun kışıydı. Hem her şeyimiz vardı,hem de hiçbir şeyimiz yoktu. Hepimiz ya doğruca cennete gidecektik ya da tam öteki yana. Lafın kısası,şimdikine öylesine yakın bir dönemdi ki,kimi yaygaracı otoriteler bu dönemin,iyi ya da kötü fark etmez,sadece 'daha' sözcüğü kullanılarak diğerleriyle karşılaştırılabileceğini iddia ederdi."
Sayfa 175 - Tezat tesellisi·Kitabı okudu
Rüveyda isimli okura yanıt verildi
Büşra
Biliyorsun işi 👍🏻😅yes yes😊