İbrahim kadak

İbrahim kadak
@ikadak
Öyle aciz bakma... Gelecegiz yanına elbet bir gün . Yaşamak çok mu güzel sanıyorsun ? Gökyüzüne bakmak güzel sadece ... Bir yanda kanayan yaralarımızın derin izleri Bir yanımız bahar bahçe... Ölüm mü bizi korkutan sanıyorsun dostum Senden ayrı kalmak sadece İnsan hiç korkar mı? Yalan bir ömrün ardından, tadacağı gerçekten? Yaşamak çok mu güzel sanıyorsun sen... Gökyüzüne bakmak güzel sadece, gökyüzüne Koşarken umudun peşinde çayırlarda, kırlarda Güneşin doğuşu güzel sadece... Geleceğiz elbet bir gün, geleceğiz yanına (şiirin kime ait olduğunu bilen varsa yoruma yazabilir mi birçok yerde paylaşılmış fakat kime ait olduğu yazılmamış)
İbrahim kadak
Çok güzel kimin acaba
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.