Öyle aciz bakma...
Gelecegiz yanına elbet bir gün .
Yaşamak çok mu güzel sanıyorsun ?
Gökyüzüne bakmak güzel sadece ...
Bir yanda kanayan yaralarımızın derin izleri
Bir yanımız bahar bahçe...
Ölüm mü bizi korkutan sanıyorsun dostum
Senden ayrı kalmak sadece
İnsan hiç korkar mı?
Yalan bir ömrün ardından, tadacağı gerçekten?
Yaşamak çok mu güzel sanıyorsun sen...
Gökyüzüne bakmak güzel sadece, gökyüzüne
Koşarken umudun peşinde çayırlarda, kırlarda
Güneşin doğuşu güzel sadece...
Geleceğiz elbet bir gün, geleceğiz yanına
(şiirin kime ait olduğunu bilen varsa yoruma yazabilir mi birçok yerde paylaşılmış fakat kime ait olduğu yazılmamış)