Kevser

Kevser
@ikraaaaaa
Başka bir dünya mümkün yazanlarla, yazılanlarla ve onları okuyanlarla.
Denge madde lehine bozulunca insanın nefsi, mana lehine bozulunca da ruhu öne çıkıyor, biri diğerini bastırıyor.
Sayfa 67·Kitabı okudu
Alıntı
Reklam
İnsanlar yaratılışlarının gereği madde ile mana dengesinde yaşamak isterlermiş. Madde tükenince geride bıraktığı boşluğu mana doldurur; yahut mana yükselince madde bedeni terk edip gidermiş.
Sayfa 67·Kitabı okudu
1000k
Kalbini ferah tut; kimsesizlerin de bir kimsesi vardır.
Sayfa 120·Kitabı okudu
1000Kitap
Hayat ancak nefsin ölümündedir. Âşıklar ruhun dirilmesini nefsin ölümünde buldular.
Sayfa 125·Kitabı okudu
Alıntı
Öyle ya kişi kendini bilmezse ya nice okumaktır?
Sayfa 148·Kitabı okudu
1000k
Reklam