Tek ihtiyacım biraz neşe, samimiyet, yolumu biraz olsun açmandı.
Sense bunun yerine bana başka yollar açtın ve benimkine engeller koydun. Niyetin iyiydi belki,ama ben buna uygun değildim.
Halbuki ne şeytanı azizim ne şeytanı ? Bu bizim gururumuzun, salaklığımızın uydurması. İçimizde ki şeytan pek de kurnazca olmayan bir kaçamak yolu. İçimiz de şeytan yok. İçimizde aciz var, tembellik var.