“Biz,bizim dışımızdaki hadiselere hep başkasının ölümü, başkasının hayatını,başkasının ıstırabı, başkasının mutluluğu diye bakıyoruz. Peki ya bizim hayatımız,bizim ıstırabımız,bizim ölümümüz ? Başkalarının hayatına veya ölümüne kendi ölümümüz gibi bakabiliyor muyuz? Bunu becerebildiğimiz zaman dünya değişecektir. Başkalarının ıstırabını kendi ıstırabımız gibi hissedebildiğimiz gün ayrı ve daha güzel bir dünyada yaşayacağız.”