📚🔔 Tatil zili çaldı!
Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞
Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖
Okurken kitabın bir karakteriydim. Mina kendini hazır hissetmediğinde bunu içten hissettim. O benden cesur çıktı ben ise kaçabilmek için 2 hafta elimi süremedim kitaba. Şimdi diyorum ki, iyi ki karşılaştık. İyi ki. O yılbaşı yemeğinde sanki benim de bir sandalyem var artık.
“O akşam eve geldiğimde öncelikle eski Mina diye tanımladığım geçmişimle iyice bir barışıyorum. Suçlu yok hiçbir zaman. Sadece inanılmış olanlar sonucu yapılmış bilinçsiz seçimler var.”