Kitabın ilk önce filmini izledim sonra okudum. Keşke öyle yapmasaydım. Çünkü filmi kitabından elbette çok eksik. Bu kitabı okumak isteyen arkadaşlar lütfen sonra filmini izleyin.
Kitap hiç wattpaddan çıkmış gibi değil. Yani uygunsuz bir şey yok. Küfür bile Yok. Güzel bir üniversite aşkı ikinci kitabı da var. Bence güzel Genç edebiyat seven okusun bence
Zeynep Seyin bu kitabı gençler için uygun bence. Diğer wattpad kitapları gibi uygunsuz şeyler yok. Bu açıdan da çok beğendim. Tabii herkesin düşüncesi farklıdır ...