📚🔔 Tatil zili çaldı!
Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞
Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖
Ödül aldığımızda kendimiz iyi hissederiz ve bu ihtiyacımız olan ödülü alabilmek için, insanların bizden bekledikleri şekilde davranmayı sürdürürüz.Cezalandırılma ve ödül alamama korkusuyla,kendimiz olmayan farklı bir kişiliğe bürünürüz.Başkalarının bizi görmek istedikleri gibi biri olarak onların onayını almaya çalışırız.Çevremizdeki herkesi memnun etmeye çalışırız.Ve bir oyuncu olmaya başlarız.Kendimiz olmaktan korkarız,çünkü kendimiz olduğunda reddedilmekten korkarız.Reddedilme korkusu,yeterince iyi olmama korkusuna dönüşür.Sonunda olmadığımız biri haline geliriz.Annenin inançlarının,babanın inaçlarının,toplumun inançlarının,dinin inançlarının bir kopyası oluruz.
Demek ki insanlığa güven duymanın tam olarak yıkılışı böyle oluyormuş diyordum , umut kapılarının , pencerelerinin sıkı sıkıya kapatıldığı bir kararlılık hali , artık kimsenin aralayamayacağı bir demir kapı...