Bu ülkenin eğitim sistemine acilen el atılmalı. Dersler ülkenin coğrafi özelliklerine ve toplum ruh sağlığına uyumlu şekilde güncellenmelidir. Mesela lisenin başından sonuna kadar psikoloji ve alt dallarının öğretilmesi gerektiği kanısındayım. Yarım dönemde olsa empati dersi verilmelidir. Ezbere kitabi bilgiler sadece yazıda kalır. Her sene staj zorunluluğu olmalıdır. Yaz tatili bunun için çok ideal. Çocuğu topluma ve hayata hazırlamak için en uygun zamandır fikrimce. Ekonomiyi herkesin anlayabileceği seviyede derslere ilave etmek gerekir. Ezbere ve realist (müfredatta yapılandırmacı yaklaşıma göre hazırlanmıştır deniyor ama pratikte bunu göremiyoruz maalesef) düşünceden vazgeçilip tamamıyla faydacılık ve işlevselcilik ilkesine göre yeniden düzenleme yapılmalıdır. Bu millet köy enstitüleri sayesinde eğitimde şahlanmayı yaşarken ve aydınlığa emin adımlarla dört nala koşarken birkaç köy ağası ve siyasi çıkarlar yüzünden karanlığa mahkum edilmiştir. Daha da geç olmadan lütfen birşeyleri mantığa uygun şekilde faaliyete koyalım artık. LÜTFEN 🙏🏻🙏🏻