Aslında bu kitapla ilgili çok güzel izlenimler duysanizda, bi çoğumuzun satrança olan mesafesi orta düzeydedir ve bu sebeple iyi bi satranç oyuncusu okuyucuyu sıkıyor olabilirdi, ama öyle olmadı kitap satranca çok yakın olmasanız bile sizi içine alıyor ve en önemlisi de kitabın anlaticisida çok iyi bi oyuncu değil bizler gibi orta düzey bi satranç oyuncusu, sözün özü çok beğendim.