Karenina︎

Karenina︎
@ilifsena
Tomris rakıyı çok severdi,bense onu…
Gelecekti,biliyordu geleceğini,biliyordu ama,gelsindi artık.
📚🔔 Tatil zili çaldı! Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞 Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖
Ölümden değil,öldürülmekten korkuyordu.
"Her zaman tok olmak ne iyi!" "İnsan rahatça uyuyor..."
Bir saat,bir buçuk saat öylece,konuşmadan kaldılar. Konulnak,düşlerini,düşlerinin rengini bızacak,tadını kaçıracaktı.
Kaşığın sapı avuç içinde sıkılmadıkça çiğnenen lokmaların tadı mı olurdu ?