Denemedigim yol kalmadı içinde yazmıştım, özetle cocugunuzu çok sevin, oynayın, vakit geçirin diyor, son bölumde ise sorunlar karşısında nasıl çözüm bulacagimiz derin nefes al, düşün vs. şeklinde anlatılıyor.. Benim için çok faydalı, bilmediğim bir şeyi anlatan bir kitap değildi. Tavsiye etmiyorum.