Öncelikle şunu söylemek istiyorum. Arkadaşlarımın öneri yaptığı kitapları hemen okumayı sevmiyorum. Böyle güzel kitapları aldıktan sonra bir süre bekleyip sanki en sevdiğim yemek gibi tadına vara vara okumayı tercih ediyorum ya da bir hazine gibi uzun zaman alsın ama hiç bitmesin istiyorum. Tıpkı "Simyacı" gibi...
Ben çöllerden ziyade denizi severdim. Çöller bana gizemli ve sıcak hissettirdi. Simyacı'yı okuduktan sonra çölleri bir başka sevmeye başladım.
Benim için çok özel bir kitap olduğunu söylemek isterim. Kesinlikle okumayan herkese tavsiye ederim. Tekrar tekrar okuyup tadına doyulmayacak bir kitap.
Bir de en sevdiğim hayatıma ışık tutan bir alıntıyı paylaşmak istiyorum sizlerle;
"Ve bir şeyi istediğin zaman, bütün Evren arzunun gerçekleşmesi için işbirliği yapar."
Bu da demek oluyor ki bir şeyi çok istemek lazım.